Followers

Sabtu, 18 Jun 2011

Thanks You Reen Khan

 Kiriman yang di tunngu-tunggu telah sampai...Dari bintulu.Acuan roti jala..Barangnya sampai hari khamis yang lalu..Tq kak reen khanUntuk sape2 yang nak oder boleh lah klik kat link ni..Reen Khan.Boleh la buat tempahan..Saya dah tak sabar nak p menjala ni.Kita lihat la hasilnya nanti ye..
 Botol nie kat areal klang tak ada.Puas la memcari..Alih-alih kat bintulu sana yang ada.Apa-apa pon saya sangat puas hati dapat jugak botol ni..Hehehe macam budak-budak dapat barang mainan pulak..K la ye membebel kat sini..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive

Recent Posts

Terdapat ralat dalam alat ini

RECENT VISITORS

Jalan-jalan Sambil Minum..Nah Segelas Kopi