Followers

Rabu, 11 Mei 2011

Homemade coklat n hezelnut

Hai...dah malam-malam nie makan coklat pulak..Ini dapat kat en.somi dgn dak kecik tu memang laju la dorang makan..saya kat suka sgt.wat tu dorang je..saya ni klu bab2 cekelat memeang tgk mood la klu nak makan pon...tak de la gemar sgt..nak buat ni senang je..beli coklat masak kat kedai balik umah masak je cara double boil...dah cair masukkan kacang yg korang suka n masukkan dlm acuan.pas tu masuk kat esbo tu.kejap lagi keras kuarkan dah blh makan. senang je.....






                                     ...................fiZa DaMia YummY............................

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive

Recent Posts

Terdapat ralat dalam alat ini

RECENT VISITORS

Jalan-jalan Sambil Minum..Nah Segelas Kopi