Followers

Isnin, 25 April 2011

BEN CARI BLOG BARU

image



Hahahaha..sape dia mamat kat atas ni..Tah la ku pon sebenarnya tak kenal pon.Sebab aku baru je berjinak-jinak buat blog nie.Tak sampai sebulan po..Tapi hati aku tertarik tgk blog Ben Ashaari ni..Folowers dia mak ai..3ribu + + +...Banyakkan...Mesti Ben Ashaari ni otai dlm dunia blogging nie..






Siapa yang mempengaruhi anda untuk membuat blog dan  Siapakah sumber inspirasi anda


  soklan 1 :  Siapa Yang Pengaruh Masuk Dunia belog

eleh..kacang jek soklan nie..sejujurnya memang tak ada org mempengaruhi aku buat blog nie.Aku jinak-jinak sendiri...Sebab aku banyak masa kat rumah.Kata suri rumah kan..kan...So aku buat la blog ni..dari laki aku buang diut bayar bil berok ban ni bulan2kan baik aku memenuhi masa aku dgn berblog...Lagi pon aku suka tgk blog2 kawan2 kita kat laur tu yg cantik2 dan kreatif...

   soklan 2 : Siapa sumber inspirasi Fiza Damia??

Sumber inspirasi aku tak lain tak bukan chef wan..Sebab aku suka masak.Selain tu mak aku la kan...Klu dlm dunia blog ni aku jadikan mat gebu dr Dapur Tanpa Sempada dan kak ida 1001 resepi sebagai sumber inspirasi...Mereka-merka nie memang terbaik lah.Ada saja benda-benda baru yg mereka n ie buat..Kenapa mereka nie aku jadikan sumber inspirasi..sebab mereka ni rajin up date blog mereka dan ada saja menu2 baru yg blh aku cuba..Ok kot apa yg aku tyep nie..nak suruh aku tyep 100 patah kata aku memag payah la kan..

  soklan3: 5 blog baru yang korang suka dan 5 blog lama yang korang suka jugak 


                  5 Blog baru yg aku suka....
                    -http://salmiahpb.blogspot.com                   
                    -http://cahayatermashyur.blogspot.com
                     -http://lynnlinda.blogspot.com
                     -http://farrahsyazana.blogspot.com
                      -http://wacanaku2009.blogspot.com
                     
                   5 blog lama yang aku suka 
                      -http://tiffinbiru.blogspot.com
                -http://1001resepi.blogspot.com
                      -http://hanamemories.blogspot.com
                -http://antanbertingkah.blogspot.com
                      -http://izahdaut.blogspot.com

NOTE : Sesaper nak join kene de follower bawah 1000 tau..kalau tak,lupakan jelah!anda x layak..hehehhe.


p/s : nk join jgk?? Jom terjah BEN.meh kita ramai-ramai terjah blog Ben nie....




Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive

Recent Posts

Terdapat ralat dalam alat ini

RECENT VISITORS

Jalan-jalan Sambil Minum..Nah Segelas Kopi