Followers

Rabu, 11 Mei 2011

Smoothie Laici Bandung

Salam petang sume..cuaca panaskan kat luar tu....Mungkin berlarutan sampai minggu dpn..Tekak ni tak yah ckp la kan asyik nak minum air je.Lagi2 yg sejukkan..Klu masak kat dapur tu tak payah ckp la kan memang panas..hehehe..tu nasib ada kipas pon tak rasa..mcm nak mintak kat cik somi la suh pasang air cond kat dapor blh tak.hehehe..sedapnya air nie bila lalu kat anak tekak nie ha.Ada rasa aikrim,manis,masam sume cukup la..senang je buat sume masuk blander pas tu blander sampai halus...




Bahan-bahan:-)
Buah Laici Tin-Guna airnya sikit dah beberapa biji buahnya.ikut selera
2Sudu Sirap
1/2 cawan Susu sejat @ Susu segar
Ais Batu
Sedikit Gula
2Sudu Besar Aiskrim Vanilla




Cara-caranya:-)
-Masukkan kesemua bahan-nahan dia atas kedlm blander dan blender sampai halus.
-Masukkan dlm cawan dan hiaslah dgn buah laici boleh juga tambah aiskrim di atasnya..






                                      ......................fiZa DaMia YummY.........................

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive

Recent Posts

Terdapat ralat dalam alat ini

RECENT VISITORS

Jalan-jalan Sambil Minum..Nah Segelas Kopi